کد خبر : 5082
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
-

مشتری مداری مهمترین رویکرد بیمه دی است

مشتری مداری مهمترین رویکرد بیمه دی است
مدیر بیمه دی استان اردبیل گفت: تمرکز ما در شرکت، توسعه بازار، مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش است.

به گزارش آینه خبر، حسین میکائیل‌وند امروز سه‌شنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: این دومین سالی است که بیمه دی استان اردبیل در آستانه روز خبرنگار میزبان فعالان حوزه رسانه و خبر می‌باشد.

– میکائیل‌وند ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند قشر خبرنگاری در آگاهسازی آحاد جامعه گفت: بیمه دی به این نقش خطیر خبرنگاران و رسانه ها واقف است و بطور گسترده از این بستر در راستای توسعه فرهنگ بیمه بهره می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: پرتفوی سال ۱۴۰۲ بیمه دی رشد ۸۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است و این شرکت بعنوان یک شرکت سهامی توانسته است به سهامداران خود میزان ۲/۵برابر سود بیشتر نسبت به سال ۱۴۰۲ داشته باشد.

میکائیل‌وند با اشاره به اینکه ما یکی از هلدینگ های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم گفت: ۸۵ درصد پرتفوی شرکت بیمه دی، سهم بیمه ایثارگران بود که این امر هم فرصت و هم یک تهدید برای ما بود. ما طبق سیاست های راهبردی شرکت، سعی کردیم سهم بیمه ایثارگران را با حفظ این جامعه در پرتفوی شرکت کاهش دهیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست های راهبردی درصدد برآمدیم که سهم سایر بخش ها را افزایش دهیم‌. این سهم ۸۵ درصد در سال ۱۴۰۱، ۶۵ درصد در سال ۱۴۰۲ و ۵۳ درصد در سه ماهه امسال است. هدف‌گذاری کرده‌ایم این سهم به ۳۵ درصد در سال ۱۴۰۷ برسد. این اتفاق زمانی که پرتفوی ما ۱۵۰ هزار میلیارد تومان باشد رخ خواهد داد.

مدیر بیمه دی استان اردبیل با اشاره به اینکه تعداد قراردادهای استانی و جامعه بیمه‌ای بیمه دی افزایش داشته است گفت: بیمه دی در کل کشور با ۱۱۰هزار مرکز درمانی قرارداد دارد که پذیرش در تمام آنها بصورت آنلاین انجام می‌پذیرد.

میکائیل وند افزود: تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ تسویه دیون تمامی مراجع درمانی و تا ۱۰ مرداد تسویه با تمام بیمه شدگانمان را انجام دادیم.

وی از پرداخت حواله بیمه‌شدگان در عرض۵ روز خبرداد و افزود: پرداخت حواله مستقیم بیمه شدگان در عرض ۵ روز در صنعت بیمه بی نظیر است.

مدیر بیمه دی استان گفت: مهمترین رویکرد ما خدمات پس از فروش است. سعی ما این است که با ارائه خدمات شایسته و مشتری مداری بهینه رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

میکائیل وند در پایان گفت: سامانه تلفنی ۱۶۷۱بطور شبانه‌روزی در خدمت مشتریان محترم است و در روزهای چهارشنبه مدیرلن ارشد بیمه دی در ستاد و مدیریت استان‌های کشور پاسخگوی سوالات بیمه شدگان عزیز می‌باشد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.