کد خبر : 556
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
-

محمد صادق کریمی

بسته خوشآمدگویی معرف فرهنگ سازمان

بسته خوشآمدگویی معرف فرهنگ سازمان

بسته خوش‌آمدگویی اگر متفاوت باشد بسیار مؤثر است، اینکه اقلام تحریریه را به عنوان بسته خوش آمد تقدیم نیروی‌های جدید کنیم بسته خوش آمد نیست. به قلم: محمد صادق کریمی  اگر بسته خوش آمد همراه با فرهنگ سازمانی مرتبط نباید یک حرکت در جهت ادای تکلیف برای نیروی سازمان است.  می‌توان بسته‌های خوش آمد رو

بسته خوش‌آمدگویی اگر متفاوت باشد بسیار مؤثر است، اینکه اقلام تحریریه را به عنوان بسته خوش آمد تقدیم نیروی‌های جدید کنیم بسته خوش آمد نیست.

به قلم: محمد صادق کریمی

 اگر بسته خوش آمد همراه با فرهنگ سازمانی مرتبط نباید یک حرکت در جهت ادای تکلیف برای نیروی سازمان است.

 می‌توان بسته‌های خوش آمد رو پیش از حضور افراد در سازمان برای آنها از طریق پیک شرکت یا پست ارسال کرد؛ الزام به دریافت بسته خوش آمد همزمان با ورود به سازمان دردستوالعمل های رایج تعریف نشده و بر حسب فرهنگ سازمانی می‌تواند از سوی شرکت‌ها متفاوت اجرا شود.

بسته‌ای که در نظر گرفته می‌شود بهتر از معرف شرکت و راهنمای کامل از شرایط آن باشد، شرکت‌های فناوری اطلاعات اقلامی را در نظر می‌گیرند که مرتبط با نوع فعالیت شرکت و برحسب نیازمندی کارکنان باشد؛ می‌تواند از رابط اتصال گوشی و یا کارت‌های حافظه به سیستم تا لب تاب را همراه باشد.

 نهادن یک دفترچه راهنمای شرکت در بسته خوش آمد می‌تواند روزهای ابتدایی کار برای کارمندان جدید مؤثر باشد، کتابچه راهنما می‌تواند خلأ عدم ارتباط با همه افراد سازمان را پر کند، مزایایی که شرکت برای نیرو در طول کار در نظر دارد شرح دهد و اطلاعات مدیران و هم تیمی آنها را در اختیار قرار دهد؛ همچنین در مواقع لازم شماره های تماس اضطراری را داشته باشد.

 در دوران کرونایی می‌توان از بسته‌های بهداشتی به عنوان مکمل در کنار این اقلام بهره مند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.